Thursday, January 1, 2009

MIOR FACIAL BAR

MIOR - Moor Facial Bar With IndinineLuxe™




Sabun istimewa yang mengandungi Heilmoor Clay dari Austria dan Indinine Luxe untuk penjagaan kesihatan kulit.

HANYA 3 MINIT SAHAJA!!!
2 X SEHARI DAN ANDA AKAN DAPATI KULIT BERSIH, BERSERI & SIHAT IBARAT SELEPAS MEMBUAT RAWATAN FACIAL
- Alternatif bagi yang tiada masa untuk ke beauty salon!



Heilmoor Clay?


Lumpur istimewa ini didapati di Austria, wujud lebih dari 3000 tahun dan mengandungi lebih dari 700 jenis herba dan tumbuhan di dalamnya yang sangat bagus untu kesihatan kulit.

IndinineLuxe™?
Formulasi unik yang tercipta dari algae yang kaya dengan anti-oksida, vitamin, mineral dan kebaikan lain yang mampu mengembalikan keremajaan dan kecantikan kulit.


Indinine Luxe yang tercipta melalui proses nanotechnology membantu proses penyerapannya lebih cepat ke dalam kulit. Keupayaan untuk membaikpulih sel-sel kulit berlaku dengan lebih pantas menjadikan kulit sihat, segar dan awet muda.


Sabun ini berupaya meresap pantas ke dalam epidermis dan melakukan pembersihan (detoxification) secara menyeluruh. Selepas penggunaannya kulit terasa seolah-olah selepas melakukan rawatan spa!



Sabun ini sesuai untuk semua jenis kulit: Berminyak, Sensitif, Kering, Normal, Berjerawat, Bersisik, Berparut, dsbnya malah sangat sesuai untuk kulit bayi terutama yang mempunyai masalah eczema. Oleh kerana sabun ini bertindak menyahtoksin, membersih, mengawal pH, mencerah secara semulajadi, menghalus dan mengurangkan parut - kulit anda akan kelihatan berseri-seri selepas mengamalkannya....

No comments:

Post a Comment