Thursday, January 1, 2009

CARA GUNA

CARA GUNA MIOR YG BETUL

1.Bersihkan tangan sblm guna Mior,gosokkan Mior pada tapak tangan utk keluarkan buih.Ambil buih dan letakkan di kawasan yg bermasalah spt jeragat,parut,kedut dan liang-liang roma yg besar sambil gosok perlahan-lahan(buat bulatan) hingga meresap kedalam kulit kemudian basahkan tangan,gosok pada muka lagi hingga keluar buih dan gosok ke seluruh bahagian muka.Untuk pertama kali guna(memula dapat sabun tu),massage muka sehingga buih menyerap ke dalam kulit tetapi utk seterusnya...hanya gosokkan buih ke seluruh muka sahaja.

2.Kemudian biarkan selama 2.5 minit(jgn melebihi 3 minit,kurang tidak apa.jika sudah lama guna mior,Cuma biarkan 1-2 minit shj)
3.Basuh muka dan biarkan kering sendiri(jgn lap)Peringatan!! Tidak perlu gunakan toner dan cleanser lagi.Hanya boleh guna moisturizer & sunblock sahaja.

4.Sesuai digunakan 2 x sehari (pagi dan malam)

5.Hanya 1-2 minit sahaja setiap cucian(kiraan 1-2 minit bermula selepas berhenti gosok muka.

6.Mior facial bar boleh mencerahkan kawasan yg gelap seperti celah ketiak,peha dan leher.Pada bahagian badan boleh dibiarkan lebih dari 3 minit sebelum cuci.

7.Boleh juga digunakan sebagai shampoo( x perlu guna shampoo dan conditioner lain lagi).Caranya adalah:- basahkan rambut kemudian keluarkan buih dan gosok seluruh kepala dan rambut.Tidak perlu buih yg banyak seperti shampoo yg lain.Rambut akan lebih lembut,bersinar,hitam,lebat dan Insyaallah tiada kelumumur.

No comments:

Post a Comment